Menu
Promocje
Wzory dostępne w promocyjnych cenach.
własność prywatna
własność prywatna
54,90 zł 49,41 zł
szt.
kici
kici
34,90 zł 31,41 zł
szt.
masa wdzięku
masa wdzięku
49,90 zł 44,91 zł
szt.
lol
lol
34,90 zł 31,41 zł
szt.
dama nr1
dama nr1
34,90 zł 31,41 zł
szt.
kici
kici
34,90 zł 31,41 zł
szt.
prawda boli, szczerość rani, kłamstwo uzależnia
prawda boli, szczerość rani, kłamstwo uzależnia
44,90 zł 40,41 zł
szt.
własność prywatna
własność prywatna
54,90 zł 49,41 zł
szt.
prawda boli, szczerość rani, kłamstwo uzależnia
prawda boli, szczerość rani, kłamstwo uzależnia
44,90 zł 40,41 zł
szt.
ta koszulka jest nie na temat
ta koszulka jest nie na temat
49,90 zł 44,91 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

 Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
PPUH Jurkam
Liściasta 79a
91-220 Łódź

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

PPUH Jurkam
Liściasta 79a
91-220 Łódź

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: (1) wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę); oraz (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00 - 18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).

 

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl